مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی ارشد مهندسی شهرسازی بازار کار شهرسازی
مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی ارشد مهندسی شهرسازی بازار کار شهرسازی

دانلود تمامی جلدها کتاب سبز شهرداری ها

قابل توجه دانشجویان مهندسی و کارشناسی شهرسازی، برنامه ریزان شهری و منطقه ای و طراحان شهری، تمامی جلدهای کتاب سبز شهرداری ها برای دانلود قرار داد شده است.   

برای دانلود روی هر جلد که می خواهید کلیک کنید: 

 جلد یک کتاب سبز شهرداری ها 

 

جلد دوکتاب سبز شهرداری ها  

 

جلد سوم کتاب سبز شهرداری ها  

 

جلد چهارم کتاب سبز شهرداری ها  

 

جلد پنجم کتاب سبز شهرداری ها  

 

برای ادامه دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید....

جلد ششم کتاب سبز شهرداری ها   

 

جلد هفتم کتاب سبز شهرداری ها   

 

جلد هشتم کتاب سبز شهرداری ها   

 

جلد نهم کتاب سبز شهرداری ها   

 

جلد دهم کتاب سبز شهرداری ها   

 

جلد یازدهم کتاب سبز شهرداری ها   

 

جلد دوازدهم کتاب سبز شهرداری ها   

 

لطفاً نظر یادتون نره...

نظرات 41 + ارسال نظر
hossein پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام

ببخشید رشته شهرسازی ریاضی خیلی قوی میخواد؟

من رشته ام مدیریت هست میخوان تغییر رشته بدم به شهرسازی و ریاضیات خیلی ضعیفی دارم. میتونم امیدی داشته باشم؟؟

ممنون

با سلام
نه دوست عزیز از تمام رشته های مهندسی ، معماری و شهرسازی ریاضیات کمتری دارند تازه در ارشد هم دو گرایش برنامه ریزی و طراحی شهری دارد که طراحی شهری هیچ نیازی به ریاضی نداره و البته برنامه ریزی نیاز داره.
ولی در کل ریاضی 1 و2 (هرکدوم 2واحد)
آمارو احتمال(2واحدی)
کاربرد آمار درشهرسازی(اختیاری)
دیفرانسیل(2واحد)
با اینکه من علاقه زیادی به ریاضی دارم ولی در کل ریاضی نقش خاصی درمهندسی شهرسازی نداره
موفق باشید
www.urbanism.blogsky.com

hossein جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

همچنان منتظر جوابتون هستم. تا 30 ام بیشتر فرصت ندارم

شرمنده دیر شد و امروز 28ام ولی براتون ایمیل کردم

شهرسازی کرمانشاه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://shahrsaziksh.blogfa.com

سلام دوستان لطفا با عنوان ؛شهرسازی کرمانشاه؛ لینکم کنید
shahrsaziksh.blogfa.com

تیلور دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

خیلی خوب بود مرسی

forough چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام.مرسی.
چرا برای جلد ۱۱ و ۱۲ پسورد میخواد!؟

سلام. با عرض پوزش به خاطر مشکل پیش آمده
پسورد فایل برداشته شد. می توانید دانلود کنید

شهرساز دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

ممنون از اینکه این فایلو دراختیار همه گذاشتید

با تشکر از حسن نیت شما

دانشجوشهرسازی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

واقعا مرسی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

خواهش

مهندس شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

دستت درد نکنه! کاش بقیه یکم از تو یاد بگیرن اینقدر خوب و خلاصه مطالب مورد نیاز رو بزاذن.
بازو ممنون داداش

با تشکر از حسن نیت شما

سارا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام. مرسی از اینکه این فایل ها رو برای استفاده همه قرار دادی. ممنون

هادی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام
بابت دانلود کتاب سبز.خیلی خیلی ممنونم
سایت فوق العاده خوب و مفیدی دارید.
تشکر از لطف جنابعالی

[ بدون نام ] دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

عالی بود مرسی

درنا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

واقعا عالی بود ممنون

نادر سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://malmir1362.blogfa.com/

سلام من مهندسی کشاورزی خوندمالانم کارمند شهرداری هستم میخواستم رشته مدیریت و برنامه ریزی شهری گروه هنر رو واسه ارشد انتخاب کنم به نظرتون امکان قبولی دارم و اینکه چه دانشگاههایی پذیرش داره مرسی.به خاطر کتابهایی که گذاشتید هم تشکر میکنم

سلام. قبولی شما بستگی به تلاش خودتون داره. پرسشهای شما در همین وبلاگ موجود. برگردید به جواب میرسید

فاطمه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

با تشکر. استفاده بردم. موفق باشید و به روز :)

خواهش


مدیر وبلاگ مهندسی شهرسازی Urabanism.blogsky.com

.......... سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام ممنون که بدون محدودیت واسه همه امکان دانلود رو گذاشتید.

خواهش


مدیر وبلاگ مهندسی شهرسازی Urabanism.blogsky.com

سروش سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام

اقا دست درد نکنه

خواهش


مدیر وبلاگ مهندسی شهرسازی Urabanism.blogsky.com

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

خیلی خوب بود ... مرسی

خواهش


مدیر وبلاگ مهندسی شهرسازی Urabanism.blogsky.com

شیرین شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ق.ظ

دستتون درد نکنه
خیلی مرتب و مفید بود

خواهش.


مدیر وبلاگ مهندسی شهرسازی Urabanism.blogsky.com

مهدی محرری چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام
بسیار سپاسگذار
موفق باشید و سربلند

فرنوش یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

با سلام میخواستم بپرسم کدوم جلد این کتاب راجع به درآمدهای پایدار شهرداری مطلب داره.؟ یا همون درآمدهای شهرداری.من موضوع پایان نامه ام همینه و میخوام بدونم کدوم جلد بیشتر کمکم میکنه؟ ممنون از سایتتون

اسد دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ب.ظ

تشکر بابت لینک دانلود

خواهش

سمیه یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

عالی بود مرررررسی

خواهش می کنم

[ بدون نام ] جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

مرسی از زحماتت

خواهش میکنم

علیرضا دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ http://amra10.blogfa.com

خیلی ممنون از اینکه این کتاب رو راحت در اختیار همه گذاشتین
اگه مینوشتین که هر جلد راجبه چیه که دیگه عالی می شد
مثلا من دنباله طراحی پارک میگشتم
به هر حال ممنون

جغرافیا یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ق.ظ

با سلام الان ساعت 3بامداد شب امتحان رشته جغرافیا وبرنامه ریزی شهری هستم آقا ما از اول ترم درگیر 2واحد به عنوان برنامه ریزی فضای سبز شهری بودیم این استاد ما هم یه پاورپوینت از اول ترم اورده سر کلاس داره از رو این درس میگه الان من هم این چندمین بار بود که این میخوندم اما به طور خیلی افتضاحی این خلاصه کرده که فک کنم خودش هم متوجه نمیشه چی گفته ونوشته خلاصه من یک دفعه ای امودم اینترنت یه سرچ زدم این درس دیدم که این کل ترم ما سر کار گذاشته این استاد درس این ترم ما همش از جلد نهم کتاب سبز شهرداری خلاصه کرده البته خیلی خیلی بد خلاصه کرده .الان تازه این دانلود کردم بخونم تا فردا که ساغت 10امتحان دارم بخونم .خدا خیرت بده استتتتتتتتتتتتتاد دست شما هم درد نکنه عالییییییییییی بود

موفق باشید

مدیر وبلاگ مهندسی شهرسازی

کوچیک شما ثانی دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ق.ظ

سلـام دوست عزیز واقعا دمت گرم عاااااااااااااااااااااااااااااالی بود بازم مرررسی انشالا هرروز موفق و سربلند باشی

داوود دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:53 ب.ظ

ممنون کتابه بسیار کاربردیه

خواهش
مهندسی شهرسازی

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام
واقعا ممنون

خواهش
مهندسی شهرسازی

حسین رضا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ

ممنون

dani یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ب.ظ

خدا خیرتون بده واقعا بسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییار ممنونیم ازلطفتون

مسعود سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ

دوست عزیز بی نهایت سپاسگزارم.

مصطفی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ

بسیار عالی بود
ممنون

faezeh جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:53 ب.ظ

واقعا عالی
خیلییییییییی ممنون

بی نام یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ب.ظ

عالی بود
ممنون

پونه دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ق.ظ

ممنون خیلی به درد بخور بود

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ق.ظ

khodakheirt bde

اسی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:46 ب.ظ

علی بود.....تشکر...خدا امواتتون رو بیامرزه...

فاطمه جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 08:46 ب.ظ

با سلام و سپاس ، آیا سال انشار جلد دهم رو شما دارین من برای رفرنس دهی مقالم به سالش نیاز دارم اما هرچقدر گشتم پیدا نکردم ممنون میشم اگر تا 24 بهم خبر بدین
پیروز باشید

سلام 1396

احمد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 10:12 ق.ظ

عالییی

ایمان شنبه 19 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام واقعا عالی بود دستتون درد نکنه

ابوالفضل یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:29 ب.ظ

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد