مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی ارشد مهندسی شهرسازی بازار کار شهرسازی
مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی ارشد مهندسی شهرسازی بازار کار شهرسازی

دبیر شورای هم اندیشی تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی استان

دانشجوی گرامی جناب آقای هادی نصیریان ( هیئت نظارت جاد) انتخاب شما به سمت " دبیر شورای هم اندیشی تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی استان اصفهان " که نمایانگر شایستگی جنابعالی و توانمندی های شما است را به تمام دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه هنر اصفهان تبریک می گوییم.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://urbrasht.blogsky.com

با سلام
مطالب وبلاگتون بسیار جذاب و خواندنی بود بنده به شخصه لذت بردم به وبلاگ منم اگه یه سری بزنید خوشحال می شم امیدوارم که بتونیم از تجربیات همدیگه استفاده کنیم .

احسان سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.boy-sst.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
من خیلی رشته شهر سازی رو دوست دارم ولی از هر کی میپرسم میگه آینده شغلی و بازار کارش خوب نیست البت این زیاد واسم مهم نیست
ولی مشکلی که هست میگن طراحی و به قول خودمون نقاشی کشیدن زیاد داره که منم خیلی این کارو بلد نیستم
به نظر شما باید چیکار کنم؟

در هرکاری علاقه داشتی باشی موفق می شی شک نکن.
حرف دیگران برات مهم نباشه کاره خودتو انجام بده.

گروه شهرسازی پیام نور ایلام سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://pnu-urbanity.blogfa.com

سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم اگه تمایل داشتی ما رو بنام گروه شهرسازی پیام نور ایلام لینک کن

حسین چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام دوست عزیز.من می خوام در رشته شهرسازی دانشگاه شیخ بهایی تحصیل کنم.لطفا اگه اطلاعاتی در مورد کیفیت این رشته در اون دانشگاه دارید به من بگید.ایا اساتید دانشگاه هنر در این دانشگاه تدریس می کنن؟

دانشگاه شیخ بهایی از اعتبار خوبی برخورداره ولی به تلاش خودت بستگی داره. زیاد استاد مشترک نداریم. بیشتر تو طراحی شهری کار می کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد